Peste 70 de pompieri au depus, marți seară, eforturi susținute pentru stingerea incendiului izbucnit la vagonul unui marfar care transporta nitrat de amoniu de la Târgu Mureș către Ploiești Triaj. Trenul a fost oprit între stațiile Comarnic și Câmpina după ce, în jurul orei 16.50 s-au semnalat scurgeri de conținut din containerul respectiv, care scotea și fum.
Potrivit reprezentanților ISU Prahova, care au citat informațiile furnizate de transportator, în cele 26 de vagoane ale marfarului se aflau 3.300 de saci cu azotat de amoniu, în total încărcătura ajungând la aproximativ 2.000 de tone! Pentru comparație, în tragicul eveniment de la Mihăilești, din 2004, a fost vorba despre un camion încărcat cu numai 20 de tone. Explozia care a avut loc atunci pe DN 2, în județul Buzău, a ucis 18 oameni, a rănit alți 13, iar în locul producerii deflagrației s-a format un crater cu adâncime de 6,5 de metri și un diametru de 21 de metri.
Citiți și: Incredibil! Cum a izbucnit incendiul de la Breaza, la vagonul încărcat cu azotat
Reacția promptă a angajaților CFR, care au sesizat la timp scurgerile și fumul, precum și intervenția echipajelor ISU au făcut ca, marți seară, la Breaza, să nu se întâmple o nenorocire. În jurul orei 20.00, incendiul a fost lichidat, iar pericolul înlăturat complet.
Citiți și: FOTO - Imagini de la intervenția ISU, de la Breaza
Sursa foto: ISU Prahova