Consiliul Judeţean Prahova implementează un proiect european de digitalizare şi reducere a birocraţiei, prin care îşi va moderniza platforma informatică, urmând să asigure o serie de servicii online pentru cetăţeni, care până acum au fost disponibile doar la ghişee. Tot aici va exista o arhivă a dispoziţiilor şi hotărârilor, începând de la 1960, dar şi o hartă la zi a lucrărilor derulate în Prahova din fonduri publice. La un an de când prezenta public proiectul, conducerea Consiliului Judeţean a anunţat astăzi că au început lucrările.
Bogdan Toader, preşedintele CJ Prahova, a anunţat luni că a fost semnat contractul de realizare, vorbind despre beneficiile acestui proiect european: "Consiliul Judetean Prahova extinde astfel gama serviciilor on-line, după cum urmează:
1 Accesul on-line la documentele digitalizate - aferente legii 112/1995, decretele de expropriere, statele de plată, hotărâri ale CJ Prahova, decizii ale fostului Consiliu popular al județului Prahova si ale CJ Prahova;
2 Informări privind stadiul lucrărilor realizate de Consiliul Județean Prahova pe domeniul public/ privat al judetului Prahova, prin realizarea unei hărți interactive;
3 Gestionarea finanțărilor nerambursabile din fonduri publice alocate de catre Judetul Prahova pentru activitati non profit de interes general conform legii 350/2005;
4 Organizarea și desfășurarea activitatii de neutralizare a deseurilor de origine animala conform OG 24/2016.
Aceste servicii vor fi disponibile cetatenilor într-o manieră modernă, care nu va necesita prezența acestora la ghișeu. Pe de altă parte, în cadrul proiectului, 30 de funcționari ai Consiliului Județean Prahova vor fi instruiți pentru aplicarea tuturor etapelor stabilite prin contractul de finanțare".