Începând cu data de 22 iulie 2025, Consiliul Județean Prahova va avea acces gratuit, în format digital, la extrasele de carte funciară pentru informare și extrasele din planul cadastral, prin intermediul platformei MyEterra, pusă la dispoziție de Agenția Națională de Cadastru și Publicitate Imobiliară (ANCPI), în colaborare cu Oficiul de Cadastru și Publicitate Imobiliară (OCPI) Prahova.
Reprezentanții CJ Prahova subliniază că instituția simplifică, astfel, procesul administrativ, urmând să reducă numărul de documente de la Cadastru pe care le solicită cetățenilor.
„Această facilitate are ca scop reducerea numărului de documente solicitate cetățenilor și instituțiilor publice în cadrul proceselor administrative care necesită verificarea situației juridice și cadastrale a imobilelor, precum cele legate de investiții publice, emiterea de avize sau gestionarea proiectelor de dezvoltare județeană.
Prin utilizarea platformei MyEterra, reprezentanții desemnați ai Consiliului Județean vor putea accesa direct și gratuit documentele necesare pentru soluționarea solicitărilor, eliminând obligația cetățenilor sau a altor instituții de a le furniza în format fizic.
Această măsură face parte din angajamentul Consiliului Județean Prahova de a digitaliza administrația publică, de a reduce birocrația și de a crește eficiența serviciilor oferite comunității județene”, precizează comunicatul CJ Prahova.
VIDEO 🎦 Ce prevede proiectul de peste 38 de milioane de lei pentru secția Chirurgie a Spitalului Județean de Urgență Ploiești. CJ Prahova caută finanțare europeană
Foro cu caracter ilustrativ (sursa: depositphotos.com)