Printre proiectele care se regăsesc pe ordinea de zi a ședinței Consiliului Local de joi după-amiază se află o serie de propuneri privind reorganizarea Primăriei, inclusiv înființarea unui nou compartiment, cu atribuții de control, care se va afla în subordinea primarului.
Finanțare de 37 de milioane de euro, pentru reabilitarea rețelei de termoficare din Ploiești. Polițeanu: „Trebuie scăzut prețul de producție al gigacaloriei pană în 2028”
Reorganizarea Primăriei este pe ordinea de zi a ședinței de mâine după-amiază. Consilierii locali vor dezbate proiecte privind înființarea unei Direcții Relații Internaționale, care să eficientizeze implementarea proiectelor cu finanțare europeană, respectiv crearea Compartimentului Control, subordonat direct primarului și care va avea rolul de a monitoriza și controla diverse activități, potrivit informațiilor publicate de Primăria Ploiești.
De asemenea, există o propunere de reorganizare a activității de corespondență, „pentru o gestionare mai eficientă a documentelor oficiale”.
PLOIEȘTI. Sens giratoriu pe str. Alba Iulia, pentru noul complex rezidențial și noul centru comercial care sunt construite în zonă