Primarul Ploieștiului își face un compartiment pentru control. Ce alte măsuri de reorganizare a Primăriei vor fi discutate săptămâna aceasta

compartiment control primăria ploiești
Image
Ne vedem și pe Facebook!
Image
Rămâi conectat, cu Google News!

Printre proiectele care se regăsesc pe ordinea de zi a ședinței Consiliului Local de joi după-amiază se află o serie de propuneri privind reorganizarea Primăriei, inclusiv înființarea unui nou compartiment, cu atribuții de control, care se va afla în subordinea primarului.

Reorganizarea Primăriei este pe ordinea de zi a ședinței de mâine după-amiază. Consilierii locali vor dezbate proiecte privind înființarea unei Direcții Relații Internaționale, care să eficientizeze implementarea proiectelor cu finanțare europeană, respectiv crearea Compartimentului Control, subordonat direct primarului și care va avea rolul de a monitoriza și controla diverse activități, potrivit informațiilor publicate de Primăria Ploiești.

De asemenea, există o propunere de reorganizare a activității de corespondență, „pentru o gestionare mai eficientă a documentelor oficiale”.

 

Image