1.Informații generale privind autoritatea contractantă, în special denumirea, codul de identificare fiscală, adresa, numărul de telefon, fax și/sau adresa de e-mail, persoană de contact: Comuna Filipeștii de Pădure, sat Filipeștii de Pădure, strada Valea Rea numărul 343, județul Prahova, telefon 0244/386. 801, fax 0244/386. 172, e-mail:
2.Informații generale privind obiectul procedurii de licitație publică, în special descrierea și identificarea bunului care urmează să fie închiriat: Lot 3 în suprafață de 128 mp, aparținând domeniului public al Comunei Filipeștii de Pădure, situat în intravilanul comunei Filipeștii de Pădure, satul Filipeștii de Pădure, Tarla 15, parcela 807 – Piața Agroalimentară, cu număr cadastral 24327, având categoria de folosință curți construcții, a fost aprobat conform HCL nr. 5 din 27.02.2025 și conform O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul Administrativ.
3. Informații privind documentația de atribuire: Se regăsesc în caietul de sarcini.
3.1. Modalitatea sau modalitațile prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar al documentației de atribuire: La cerere de la sediul autorității contractante Comuna Filipeștii de Pădure, județul Prahova.
3.2. Denumirea și datele de contact ale serviciului/compartimentului din cadrul instituției de la care se poate obține un exemplar din documentația de atribuire: Persoană de contact Iulian Mihai Moisoiu – Secretar General din cadrul autorității contractante, Comuna Filipeștii de Pădure, sat Filipeștii de Pădure, strada Valea Rea, nr.343, județul Prahova, telefon 0244/386. 801, e-mail
3.3. Costul și condițiile de plată pentru obținerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: 100 lei. Se achită în numerar la caseria autorității contractante, Comuna Filipeștii de Pădure, sat Filipeștii de Pădure, strada Valea Rea, nr.343, județul Prahova.
3.4. Data-limită pentru solicitarea clarificărilor: 16.06.2025, ora 13.00.
4. Informaţii privind ofertele: Se regăsesc în caietul de sarcini.
4.1. Data-limită de depunere a ofertelor: 23.06.2025, ora 12.00.
4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Comuna Filipeștii de Pădure, sat Filipeștii de Pădure, strada Valea Rea numărul 343, județul Prahova.
4.3. Numărul de exemplare în care trebuie depusă fiecare ofertă: Un exemplar original în plic sigilat.
5. Data şi locul la care se va desfăşura sedinţa publică de deschidere a ofertelor: 24.06.2025, ora 10.00, Comuna Filipeștii de Pădure, sat Filipeștii de Pădure , strada Valea Rea numărul 343, județul Prahova.
6. Denumirea, adresa, numărul de telefon, fax şi/sau adresa de e-mail ale instanţei competente în soluţionarea litigiilor apărute şi termenele pentru sesizarea instanţei: Tribunalul Prahova, Sectia a II-a Civilă, de Contencios Administrativ și Fiscal, mun. Ploiești, strada Gheorghe Doja numărul 42, telefon 0244/544. 781, 0244/544. 598, fax 0244/529. 107, e-mail
7. Data transmiterii anunţului de licitaţie către instituţiile abilitate, în vederea publicării: 29.05.2025.