Proiect pentru emiterea electronică a documentelor la Primăria Suceava

Image
Ne vedem și pe Facebook!
Image
Rămâi conectat, cu Google News!

Unele dintre documentele emise de Primăria Suceava vor putea fi obținute electronic în urma implementării unui proiect în valoare de 2,7 milioane de lei.

Contractul de finanțare penru proiectul "Administrație Publică Locală Informatizată și Calitativă Aplicabilă Tuturor la Suceava" a fost semnat la București, de primarul Ion Lungu. Proiectul are o valoare de 2,7 milioane de lei, iar perioada de implementare este de 24 de luni, informează Realitatea de Suceava. În urma implementării proiectului vor putea fi eliberate electronic certificate de urbanism, declarații de începere lucrări construcție, certificate de atestare fiscală, certificate nomenclatură fiscală, abonamente de parcare, autorizații pentru transport greu și ale documente on-line.

Totodată, proiectul va permite realizarea programărilor on-line pentru serviciul de evidență a populației, mai arată sursa citată. Proiectul include dotarea primăriei cu scanere, comunicații și servere și va determina actualizarea procedurilor de managament a documentelor gestionate de Primărie.

Image