Ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu, s-a întâlnit, luni, în Dâmbovița, cu parlamentarii și autoritățile locale, pentru discuții despre dezvoltarea infrastructurii din județ.
Sorin Grindeanu apreciază că, “la ora actuală, CNAIR și-a depășit capacitatea de gestionare a proiectelor, care sunt foarte multe.” Acesta a anunțat că autoritățile locale se vor ocupa de bunul mers al obiectivelor din Dâmbovița, iar Ministerul Transporturilor va asigura plățile.
“Concret, discutăm despre modernizarea DN71 Bâldana-Târgoviște-Sinaia. Am reluat procedura și anul viitor semnăm contractul. DN 7 (Bâldana-Titu) - avem deja un câștigător și putem semna contractul în ianuarie 2022. Dorim să descentralizăm anumite lucrări, printre care și Variantele Ocolitoare. În județul Dâmbovița vorbim despre Variantele Ocolitoare Târgoviște, Pucioasa-Fieni și Găești. Am trimis înștiințări în acest sens către toate autoritățile locale, nu doar la Dâmbovița”, a anunțat ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu.
Consiliul Județean Dâmbovița a înaintat, recent, Ministerului Transporturilor, lista de propuneri pentru dezvoltarea și modernizarea infrastructurii rutiere existente, respectiv construirea de noi drumuri noi în județ. Documentul face referire și la respectarea Master Planului General de Transport al României, aprobat în 2016, astfel încât DN 71 să figureze în Planul Investițional ca drum de conectivitate socio-economică pe întreaga sa lungime, de la Bâldana la Sinaia, dar și identificarea distinctă a acestuia pe hartă. În consecință, acest lucru necesită și reintroducerea lărgirii la 4 benzi a DN71 pe sectorul Bâldana – Târgoviște.
Urmăreşte pagina de Facebook „Telegrama” pentru ştiri şi analize de ultimă oră!