ANUNȚ PARTICIPARE - S.C. Stel Agro Serv S.R.L.

ANUNȚ  PARTICIPARE
procedură competitivă organizată de Stel Agro Serv SRL în calitate de solicitant în conformitate cu prevederile Ordinul 1284/2016 privind atribuirea contractului de execuție lucrări de construcții și instalanții pentru implementarea proiectului de investiție intitulat - Construire și dotare Hotel Atlas, comuna Păulești, județul Prahova – cod SMIS 331775.

S.C. Stel Agro Serv S.R.L., cu sediul social în Sat Cocoşeşti, Comuna Păulești, Nr. 601, Județ Prahova, înregistrată la Oficiul Registrului Comerțului de pe lângă Tribunalul Prahova sub nr. J29/2848/2006, cod unic de înregistrare RO 20152399, reprezentată legal de Vasile Claudia-Alina - administrator, organizează prezenta procedură de achiziție, în vederea atribuirii contractului de execuție lucrări, pentru implementarea proiectului de investiție intitulat - Construire și dotare Hotel Atlas, comuna Păulești, județul Prahova – cod SMIS 331775.

Proiectul de investiție intitulat - Construire și dotare Hotel Atlas, comuna Păulești, județul Prahova – cod SMIS 331775, a fost depus pentru obținerea unei finanțări nerambursabile prin Programul Regional Sud-Muntenia 2021-2027, Obiectiv de Politică 1 - O Europă mai competitivă și mai inteligentă, prin promovarea unei transformări economic inovatoare și inteligente și a conectivității TIC regionale, Prioritatea P1 -O regiune competitivă prin inovare, digitalizare și întreprinderi dinamice, Obiectivul Specific RSO 1.3 - Intensificarea creșterii sustenabile și creșterea competitivității IMM-urilor și crearea de locuri de muncă în cadrul IMM-urilor, inclusiv prin investiții productive (FEDR), Operațiunea B - Intensificarea creșterii durabile și a competitivității microîntrepinderilor, întreprinderi mici și întreprinderilor mijlocii din regiunea Sud-Muntenia.  În acest context se va lansa prezenta procedură de atribuirea a contractului de lucrări, contract ce se va încheia sub condiție suspensivă, ordinul de începere lucrări urmând a se emite de către beneficiar, după semnarea contractului de finanțare. 

Atribuirea contractului la această dată, va permite beneficiarului să înceapă execuția lucrărilor după semnarea contractului de finanțare, respectând astfel termenul de execuție prevăzut în documentația tehnică ca fiind necesar pentru realizarea proiectului și totodată termenul prevăzut de Programului Regional 2021-2027 pentru implementare.

Valoarea estimată a contractului: conform documentație tehnică întocmită în cadrul proiectului. Valoarea estimată a contractului  de execuție lucrări cuprinde cheltuielile eligibile și neeligbile ale proiectului și este de 8.650.000,00 lei, din care cheltuieli diverse și neprevăzute suma de 138.686,41, valori  fără TVA.. Din valorarea cheltuielilor diverse și neprevăzute indicată mai sus se vor acoperi, după caz, cheltuielile rezultate în urma modificărilor de soluţii tehnice, cantităţi suplimentare de lucrări, utilaje sau dotări ce se impun pe parcursul derulării investiţiei, precum şi cheltuielile de conservare pe parcursul întreruperii execuţiei din cauze independente de beneficiarul lucrării. 

Pe parcursul îndeplinirii contractului de achiziție, preţul poate fi ajustat numai în următoarele situaţii:

a) au avut loc modificări legislative, modificări ale normelor tehnice sau au fost emise de către autorităţile publice locale acte administrative care au ca obiect instituirea, modificarea sau renunţarea la anumite taxe/impozite locale, al căror efect se reflectă în creşterea/diminuarea costurilor pe baza cărora s-a fundamentat preţul contractului de achiziţie;

b) pe piaţă au apărut anumite condiţii în urma cărora s-a constatat creşterea/diminuarea indicilor de preţ pentru elemente constitutive ale ofertei, al căror efect se reflectă în creşterea/diminuarea costurilor pe baza cărora s-a fundamentat preţul contractului de achiziție.

Atribuirea contractului de lucrări se va face în conformitate cu criteriul de atribuire stabilit - prețul cel mai scăzut.

Durata contractului de lucrări:  Durata contractului va fi determinată de data semnării Contractului de finanțare dintre Beneficiar/Solicitant și Autoritatea de Management pentru Programul Regional 2021-2027. Activitatea de execuție lucrări se va derula de la data emiterii ordinului de începere lucrări de către Solicitant/Beneficiar și nu va depăși 24 de luni de execuție.

Ofertele se depun la sediul social al S.C. Stel Agro Serv S.R.L., cu sediul social în Sat Cocoşeşti, Comuna Păulești, Nr. 601, Județ Prahova,.  Informații suplimentare se pot solicita de la sediul social al S.C. Stel Agro Serv S.R.L interval orar 09-16, sau accesând următorul număr de telefon: 0724 048 948 – Alina Claudia Vasile.

Documentația întocmită de solicitant pentru atribuirea contractului de execuție lucrări pentru implementarea proiectului de investiție intitulat - Construire și dotare Hotel Atlas, comuna Păulești, județul Prahova – cod SMIS 331775, poate fi solicitată telefonic, sau de la sediul social al achizitorului.

Mijloace de comunicare : telefon, prezență personală la sediul social al solicitantului interval orar 09-16, e-mail, etc.

Termenul până la care ofertanții pot prezenta oferta este data de 17 iunie 2025, ora 13:00.

Bază legală atribuire contract:  procedură competitivă organizată de S.C. Stel Agro Serv S.R.L în calitate de sollicitant în conformitate cu prevederile Ordinul 1284 din data de 08.08.2016 privind aprobarea Procedurii competitive aplicabile solicitanților/beneficiarilor privați pentru atribuirea contractelor de furnizare, servicii sau lucrări finanțate din fonduri europene.