Comunicat de presă - Lansare proiect “ Extinderea capacității de producție a societății CRISCOSERV S.R.L. prin achiziția de echipamente cu tehnologii inovative - Co-extruder pentru folii din plastic în 3 straturi”, Cod SMIS 117209

Comunicat de presă

16.09.2019

Lansare proiect “ Extinderea capacității de producție a societății CRISCOSERV S.R.L. prin achiziția de echipamente cu tehnologii inovative - Co-extruder pentru folii din plastic în 3 straturi”, Cod SMIS 117209

 

S.C. CRISCOSERV S.R.L, in calitate de beneficiar in cadrul contractului de finantare nr. 3915/28.02.2019 incheiat cu Ministerul Dezvoltării Regionale si Administrației Publice in calitate de Autoritate de Management pentru Programul Operational Regional 2014-2020 si cu Organismul Intemediar Agentia pentru Dezvoltare Regionala Sud Muntenia, implementeaza proiectul “Extinderea capacității de producție a societății CRISCOSERV S.R.L. prin achiziția de echipamente cu tehnologii inovative - Co-extruder pentru folii din plastic în 3 straturi”,  Prioritatea de investitii 2.2 –Îmbunatațirea competitivitații economice prin creșterea Productivitații muncii în IMM-uri, în sectoarele competitive identificate în SNC; Apelul de proiecte 2.2IMM/2016.

Valoarea totala a proiectului este de 7,625,906.90 lei din care finantarea nerambursabila este reprezentata de suma de 3,909,087.24 lei.

Proiectul se desfasoara pe o perioada de 29 luni de la data semnarii contractului, iar locatia implementarii este situata in Sat Blejoi, Comuna Blejoi nr. 35, cladirea C4, Judet Prahova, cod postal 107070, România.

Obiectivul general al proiectului

Atingerea unui nivel ridicat de competitivitate si de dezvoltarea a SC CRISCOSERV SRL prin dezvoltarea activitatii prestate/furnizate prin achizitionarea de echipamente  cu tehnologii inovative - Co-extruder pentru folii din plastic in 3 straturi.

Prin implementarea proiectului, societatea isi propune in primul rand realizarea obiectivelor de dezvoltare a afacerii in contextul intaririi calitatii si a capacitatii concurentiale a companiei, care vizeaza urmatoarele aspecte:

- cresterea capacitatii de productie existente,

- atingerea nivelului de calitate existent la nivel european,

- realizarea unui up-grade tehnologic – flux de productie interconectat si flexibil,

- raspunde cerinţelor actuale ale clienţilor din ce in ce mai exigente.Cresterea productiei cu 30-50 % intr-un 1 an de la finalizarea investitiei, dupa punerea in functiune a echipamentelor;

   Cresterea productiei cu peste 250% la finalul perioadei de monitorizare a proiectului;

   Cresterea notorietatii serviciilor customizate oferte de societate intr-un an de la finalizarea investitiei, ducand la cresterea portofoliului de clienti;

Cresterea cotei de piata a societatii, atat pe plan national cat si international;

   Cresterea exporturilor cu min 50% la finalul perioadei de monitorizare;

   Crearea unui brand de succes, promovand in acelasi timp zona si atragerea si fidelizarea clientilor din tara si din strainatate.

Obiectivele specifice ale proiectului sunt :

- cresterea capacitatii de productie prin achizitia unui co-extruder prin acest proiect cu o capacitate de 3.500 tone/an;

- cresterea cifrei de afaceri cu 150% dupa 2 ani de la achizitia utilajului din proiect, doar din productia acestuia;

- cresterea profitului cu 100% dupa 2 ani de la achizitia utilajului din proiect, doar din productia acestuia;

- cresterea exporturilor cu 100% de la achizitia utilajului din proiect;

- reducerea deseurilor tehnologice datorita schimbului rapid de comenzi pe fluxul tehnologic;

- reducerea consumului de energie electrica prin achizitia de 32 mp de panouri solare cu tuburi vidate si a 3 pompe de caldura pt ACM

- consolidarea firmei pe piata interna si externa prin participarea la cel mai mare targ de profil;

- recrutarea de personal conform planului de afaceri, respectiv 10 noi locuri de munca create, 6 vor fi de operator la prelucrarea maselor plastice si 4 de manipulant marfuri din care 2 persoane dintre acestia vor fi din grupuri defavorizate;

- pastrarea numarului de angajati de la data depunerii prezentei cereri de finantare, respectiv 31 de angajati;

- implementarea a 4 standarde de calitate: ISO 9001, 14001, 18001 si 22000;

- certificare de 10 produse;

- achizitionarea unei rampe electrice pentru accesul facil al persoanelor cu disabilitati pentru interiorul locului de implementare;

- urmare a implementarii masurii de reducerea cu 3g a greutatii preformei, sa va realiza o economie anuala de aproximativ 9 tone de materie prima, precum si optimizarea transportului.

Image
Image
Image