Banca mobilă BCR a ajuns pentru a doua oară în Prahova, la Filipeștii de Pădure, unde va rămâne până pe 3 octombrie. Pentru aproape două săptămâni, oamenii vor avea acces, chiar în comunitatea lor, la servicii financiare și tehnologie, beneficiind totodată de suport pentru a identifica soluțiile potrivite lor.
Banca mobilă, o inițiativă comună a Băncii Comerciale Române (BCR), în parteneriat cu Vodafone, OMNIASIG Vienna Insurance Group și BCR Asigurări de Viață VIG, a ajuns marți, 23 septembrie 2025, în comuna Filipeștii de Pădure (județul Prahova). Este una dintre cele două unități mobile ale BCR, dedicate simplificării accesului comunităților locale din România la servicii financiare și tehnologie.
La Filipeștii de Pădure, camionul modular, staționat vizavi de sediul Primăriei, va fi deschis zilnic, de luni până vineri, în intervalul 10.00 - 16.00, asigurându-le localnicilor acces la servicii și produse financiare, servicii de protecție și asigurări generale și de viață, acces la tehnologie, dar și la cursuri de educație financiară.
„Este o unitate bancară dotată cu tot ce trebuie: ATM, echipament multifuncțional și consilieri pregătiți să ofere suport pentru operațiunile bancare digitale, dar și pentru a găsi soluții potrivite și adaptate nevoilor specifice ale fiecăruia dintre dumneavoastră. Aceasta este inovația pe care o aducem în Filipeștii de Pădure”, a explicat Marinela Bahna, Director Zonal BCR.
Camionul modular este deservit de câte doi experți, unul financiar-bancar și unul specializat în telecomunicații și tehnologie. Cu ajutorul acestora, la biroul bancar din cadrul unității mobile se pot efectua, prin George, dar și cu asistență din partea experților BCR, toate operațiunile de daily banking, atât pentru persoane fizice, cât și companii:
• Deschideri de cont curent și carduri de debit;
• Deschideri de depozite și conturi de economii;
• Carduri de credit și descoperit de cont;
• Acces la digital banking (George);
• Credite de consum, precum și refinanțări și restructurări;
• Credite ipotecare;
• Toate tipurile de asigurări: venituri, de șomaj și de incapacitate de muncă; asigurări de protecție a bunurilor personale, asigurări de locuință, PAD și facultativă; asigurări de călătorie;
• Pensii;
• Asistență pentru gama extinsă de servicii bancare, inclusiv pentru finanțare în mediul rural prin BCR Social Finance și leasing prin BCR Leasing.
De asemenea, camionul modular este dotat cu un echipament multifuncțional, conectat online, care poate oferi o serie întreagă de operațiuni:
• Eliberare lei sau euro, în numerar;
• Depunere de numerar atât pentru persoane fizice, cât și juridice;
• Schimb valutar;
• Plata numerar a facturilor curente către furnizori;
• Reîncarcare cartele Vodafone;
• Eliberare mini extras;
• Interogare sold;
• Schimbare PIN.
„Urmărim să facilităm accesul comunităților locale la servicii financiare și de tehnologie. Ne dorim să avem un dialog financiar și de dezvoltare alături de partenerii noștri prezenți aici și să facilităm incluziunea și accesul la tehnologie. De aproape 10 ani, contribuim la construirea unei Românii inteligente financiar prin programe naționale de educație financiară ca Școala de Bani. Numărul participanților depășește acum un milion de persoane fizice și peste 20.000 de antreprenori”, a subliniat Cornel Pertea, Director Servicii BCR.
Programul BCR de incluziune financiară. Obiective ambițioase și pentru acest an
Programul BCR de incluziune financiară a comunităților locale și-a început traseul prin România în octombrie 2022, cu misiunea de a ajunge în cât mai multe localități din țară. În prezent, BCR operează două unități mobile - complet echipate, dintre care una complet electrică. Acestea au parcurs până acum aproximativ 15.000 km, au ajuns în peste 30 de comunități și au sprijinit peste 5.000 de persoane prin sesiuni de educație financiară și servicii bancare personalizate.
În 2025, banca își propune să ajungă, prin intermediul acestui proiect, în cel puțin 24 de comunități din țară.
VIDEO 🎦 „Bună ziua, schimbare!” Caravana BCR - Vodafone a ajuns la Valea Doftanei