7 modalități eficiente de a-ți promova afacerea pe Facebook

7 modalități eficiente de a-ți promova afacerea pe Facebook
Image
Ne vedem și pe Facebook!
Image
Rămâi conectat, cu Google News!

    Cu toții știm că online-ul este unul dintre mediile cele mai importante în această perioadă în care ne aflăm în special de când am trecut prin perioada pandemică. Acesta nu mai este o opțiune, ci un must, dacă îți dorești să ai succes în afacerea ta. 

Activitatea din online este acum foarte internsă,  fie că vorbim despre promovarea unei afaceri sau despre comportamentul de cumpărare care s-a modificat extrem de mult, față de anii anteriori. 

În contextul în care concurența este mare în online, chiar dacă nevoile afacerii tale sunt dinamice și complexe, atunci când vorbim despre a-ți face cunoscută oferta de produse sau servicii, aici este indispensabilă o strategie concretă de care să te folosești. 

Indiferent că vrei să lansezi un produs nou, să atragi mai mulți clienți în afacerea ta, să o găzduiești un eveniment sau pur și simplu să îți crești brandul, marketingul pe rețelele de socializare este cu siguranță un canal de care trebuie să te folosești. 

Bineînțeles că în lumea rețelelor sociale te poți orienta către mai multe platforme, însă nu uita că întotdeauna trebuie să te îndrepți către platforma de socializare unde avatarul tău de client este prezent.

Pentru că Facebook este una dintre cele mai mari rețele de socializare vom vorbi despre 7 modalități eficiente prin care să îți promovezi afacerea pe Facebook, fie că este o afacere la început sau o afacere mai veche. 

Nu uita să te promovezi în paralel  și pe celelalte rețele de socializare în funcție de nevoile clientului tău.

  1. Creează o pagină oficială

Dacă până acum ți-ai promovat produsele și afacerea pe profilul personal află că această modalitate nu este una tocmai profesională și este timpul să îți creezi o pagină oficială a afacerii, unde te vei bucura de foarte multe opțiuni și instrumente de promovare.  

Pagina ta de business ar trebui să fie cartea de vizită a afacerii tale. Prin intermediul acestei pagini poți construi o relație de durată cu clienții tăi. 

O pagină oficială este o modalitate ușoară, rapidă și gratuită prin care poți să oferi clienților tăi informații despre afacerea ta, să afișezi programul de lucru, să adaugi fotografii și videoclipuri sau chiar să îți inviți clienții să te contacteze în mod direct.

După ce ai creat o pagină oficială vei observa că vei avea la îndemână extrem de multe opțiuni prin care să îți promovezi afacerea la un alt nivel, opțiuni care nu sunt disponibile pe un profil personal.

  1. Creează engagement (interacțiune)

    Acum că ți-ai creat și configurat pagina oficială de Facebook ești pregătit să faci primele tale postări.

Postările sunt o modalitate excelentă de a oferi informații sau actualizări din activitatea ta cum ar fi lansări de produse sau promoții, dar și de a rămâne în contact în mod constant cu audiența ta.

Folosește-te în postările tale de conținut complex de la text la imagini și video-uri, astfel încât postările tale să iasă în evidență, să fie atractive și să creeze cât mai multă interacțiune.

Fă-ți un plan cu postările săptămânale și combină tipurile de postări de la cele interactive, la cele informaționale, cât și la cele de tip videoclip.

  1. Folosește te de Story

Secțiunea de story din Facebook este o secțiune interactivă de care îți recomandăm să te folosești pentru a-ți inspira clienții,  pentru a le aduce noutăți din business-ul tău dar și pentru a crea interacțiune prin postările de tip sondaj.

În același timp în story poți să aduci informații din culise asupra a ceea ce se întâmplă zilnic în afacerea ta, să îți faci cunoscută echipa sau să faci cunoscute anumite promoții speciale.

  1. Construiește o comunitate într-un grup de Facebook

    Din pagina ta oficială ai posibilitatea să îți creezi o comunitate în jurul afacerii tale unde să oferi tot felul de informații, dar și să interacționezi în mod direct cu clienții tăi.

În funcție de specificul afacerii tale poți să oferi inclusiv tutoriale sau diverse informații de care clienții tăi ar putea să fie interesați și pe care nu le găsesc în altă parte.

O comunitate poate fi un instrument extrem de util în promovările tale viitoare pentru că vei reuși să îți cunoști clientul foarte bine și să abordezi toate acele probleme despre care se va discuta în interiorul comunității referitor la afacerea ta la produsele sau serviciile pe care tu le oferi.

  1. Mergi direct la clienții potențiali prin reclame plătite

Opțiunile de care te poți folosi în mod gratuit pe platforma Facebook nu sunt suficiente pentru a ajunge la potențialii tăi clienți și a-ti crește afacerea și mai mult. 

Așadar folosește-te inclusiv de promovare plătită pentru a putea targeta în mod direct persoanele potrivite pentru afacerea ta.

În plus, cu ajutorul acestor reclame poți targeta audiența dorința, locația sau interesele,  în așa fel încât să ajungi direct la clientul pe care îl cauți, în funcție de obiectivele fiecărei campanii.

O campanie care să aibă cu adevărat succes, are nevoie de anumite setări care pot fi destul de complexe și greoaie,  în special dacă ești la început în acest tip de promovare.

Pentru a te asigura că ai ales campania potrivită în funcție de obiectivele afacerii tale, dar și că ai setat totul în mod corect apelează la o agenție de promovare pe Facebook care te poate ajuta să ajungi la succes mult mai rapid.

  1. Intră live

Cu toate că ar putea să te sperie acest pas să știi că live-urile sunt o modalitate excelentă de a intra în mod direct în contact cu clienții tăi și de a le răspunde la eventualele întrebări sau nelămuriri.

În live-uri ai posibilitatea inclusiv de a-ți promova anumite produse sau servicii, dar și de a face diverse anunțuri despre evenimentele care vor urma în afacerea ta.

Conținutul de tip live este foarte încurajat de algoritmul Facebook și te vei bucura de o mai mare vizibilitate a paginii tale dacă alegi să apelezi la această metodă.

  1. Creează evenimente

Evenimentele sunt o modalitate eficientă de a arăta clientului tău că ești cu adevărat un profesionist în nișa ta. 

Acestea pot fi atât pe partea informațională unde poți invita inclusiv specialiști din domeniul afacerii tale, cât o metodă  de abordare a anumitor subiecte despre cum se pot folosi produsele sau serviciile tale într un mod cât mai corect. 

În plus, aici poți afla foarte multe despre clientul tău, referior la subiectul abordat. 

Nu uita să combi toate canalalele de promovare în online și offline  pentru că afacerea ta să aibă cu adevărat parte de un succes  rapid. 

 Urmăreşte pagina de Facebook „Telegrama” pentru ştiri şi analize de ultimă oră! 

Sursa foto: web tech experts

 

 

Image