Consiliul Judeţean a dat startul studiului de fezabilitate pentru viitoarea şosea Băneşti - Valea Doftanei

Iulian Dumitrescu Consiliul Judetean Prahova semnare contract studiu fezabilitate Banesti Valea Doftanei
Image
Ne vedem și pe Facebook!
Image
Rămâi conectat, cu Google News!

Consiliul Judeţean Prahova a semnat contractul de servicii pentru studiul de fezabilitate aferent şoselei Băneşti - Valea Doftanei, practic o centură pentru Câmpina şi totodată un tronson important dintr-un viitor drum care să meargă până aproape de Săcele, legând Prahova de Braşov. Acest proiect face parte dintr-un pachet mai amplu, care mai include realizarea de şosele ocolitoare, printre altele, pentru Buşteni, Azuga, Comarnic sau Vălenii de Munte.

Preşedintele Consiliului Judeţean Prahova, Iulian Dumitrescu, a semnat miercuri contractul de servicii pentru elaborarea studiului de fezabilitate pentru obiectivul de investiţii „Variantă Ocolitoare Băneşti-Valea Doftanei“, anunţă instituţia într-un comunicat de presă, în care precizează că acest studiu va analiza a două variante de drum ocolitor, ambele având o lungime de aproximativ 20 de kilometri.

Studiul de fezabilitate pentru varianta ocolitoare Băneşti – Valea Doftanei va fi realizat de asocierea 3TI PROGETTI ITALIA -INGEGNERIA INTEGRATA S.P.A (lider de asociere) şi SC PROSPECT DRILL SRL (asociat). Durata realizării acestui SF, finanţat din fonduri ale Consiliului Judeţean Prahova, este de 90 de zile de la semnarea contractului. După finalizarea acestuia va fi demarată licitaţia lucrărilor execuţiei drumului, mai anunţă CJ Prahova.

Avantajele viitoarei şosele

Realizarea acestei centuri ocolitoare va duce la creșterea mobilității, preluarea unor valori importante de trafic din zona municipiului Câmpina spre Valea Doftanei şi, implicit, descongestionarea circulaţiei rutiere, la reducerea timpului de deplasare pentru transportul de persoane şi de mărfuri, mai detaliază Consiliul Judeţean Prahova. De asemenea, această nouă arteră va spori siguranţa circulaţiei rutiere şi pietonale, va duce la scăderea noxelor şi va contribui la dezvoltarea zonei. Traseul va include mai multe poduri şi podeţe, pasarele, lucrări de stabilizare a malurilor şi amenajarea cursului râului Doftana în zonele afectate.

Studii similare au fost semnate deja pentru Azuga-Buşteni şi pentru Mizil, urmând să fie contractate şi SF-urile variantelor ocolitoare Păuleşti şi Comarnic.

Image