Românii au lansat aplicaţia „N-am fost acolo”, care le permite să comenteze fără să ştie despre ce-i vorba

comentarii internet

O aplicaţie lansată recent îşi propune să revoluţioneze atât turismul românesc, cât şi modul în care oamenii lasă comentarii pe internet, stimulând una dintre cele mai mari pasiuni ale românului, aceea de a-şi da cu părerea pe o sumedenie de teme fără să aibă habar despre subiect.

Ştim cu toţii site-ul „Am fost acolo”, cu recenzii la pensiuni şi hoteluri, lăsate de turişti... Plictisitor! Deoarece, pentru a lăsa un comentariu, trebuie să fi vizitat locul respectiv, ceea ce e obositor şi costisitor. N-ar fi mai simplu dacă ar exista un site sau o aplicaţie care să-ţi permită să laşi recenzii doar pe baza unor impresii superficiale, după ce te-ai uitat la două-trei poze, fără să ştii despre ce vorbeşti? Ei bine, ca răspuns la această întrebare, un grup de dezvoltatori IT din Lugoj a lansat platforma "N-am fost acolo", care nu numai că permite, dar chiar încurajează comentariile din partea celor care habar n-au despre ce vorbesc.

La mai puţin de două luni de la lansare, site-ul a strâns peste 1,5 milioane de utilizatori, devenind, practic, a doua platformă de păreri nefondate ca dimensiune din România, evident după Facebook. Peste 930.000 de comentarii maliţioase au fost lăsate numai la secţiunea de pensiuni şi hoteluri, în timp ce secţiunile lansate ulterior de dezvoltatori, precum cea de sănătate şi cea cu sfaturi despre cum să-ţi creşti copiii, vin rapid din urmă.

Profitând de succesul înregistrat, dezvoltatorii pregătesc o nouă aplicaţie, denumită "M-aş duce acolo dar n-am bani", planificând deja, în perspectiva lansării, o amplă campanie de promovare prin panouri publicitare cu imagini din Seychelles, Mamaia şi Cap Aurora.

Acesta este un pamflet, trebuie tratat ca atare, personajele care apar sunt ficţionale, iar orice asemănare cu persoane sau instituţii reale este întâmplătoare şi regretabilă