Încheiem luna dedicată sportului în cadrul rubricii noastre de idei creative pentru autorităţi cu o discuţie despre Hipodromul Ploieşti şi influenţa pozitivă pe care ar putea s-o aibă televizarea curselor.
Credem că, odată ce va fi depăşit impasul juridic legat de regulamentul alergărilor, e obligatorie o discuţie despre televizarea curselor de pe hipodrom, mai ales că, din informaţiile pe care le avem, există interes din partea televiziunilor naţionale şi există cel puţin o ofertă concretă, care ar viza includerea curselor de la Ploieşti într-un format media mai amplu, alături de curse din alte ţări, eventual combinat şi cu o emisiune de tip studio televizat sau una de ponturi la pariuri. Indiferent de formula aleasă, e evident că un pas de acest gen ar avea o contribuţie semnificativă pentru creşterea popularităţii acestui sport şi, evident, creşterea încasărilor, pentru administraţie, pentru crescători, pentru driveri şi toţi cei implicaţi. Pasionaţii pot confirma că, în Occident, trapul este o industrie de milioane de euro. Nu mai are rost să vorbim de ţări ca Anglia sau Franţa, unde, prin comparaţie cu România, nivelul e deja galactic. În aceste condiţii, e lesne de înţeles că o expunere mediatică naţională ar ajuta absolut toate părţile implicate.
Dacă vă mai amintiţi, cu mulţi ani în urmă a existat o perioadă în care cursele erau difuzate pe TVR 2. Oamenii care lucrau în acele vremuri la Hipodrom povestesc că parteneriatul s-a încheiat brusc, după ce autorităţile au considerat că cheltuielile pentru carul de televiziune care asigura transmisia în direct erau prea mari, fără să mai ţină cont că beneficiile pe termen lung ar fi fost şi mai mari. Ar fi păcat dacă astfel de oportunităţi ar fi în continuare ignorate!
Campania „Se poate!” continuă zilele viitoare cu noi exemple, idei şi soluţii creative. Urmăreşte în continuare Telegrama.ro! Ne poţi ajuta şi lăsându-ne comentarii aici sau pe pagina de Facebook a redacţiei şi distribuind acest articol dacă ţi-a plăcut.